کرم پودر مناسب پوست نرمال
نوشته شده توسط : unexer

خیلی از خانم ها دارای پوستی هستند که دارای عیوب ظاهری مانند لکه های تیره و قهوای مانند خال، کک و مک دارند. همه خانم ها برای زیباتر و جذاب تر شدن نمای کلی صورتشان اقدام به آرایش کردن می کنند. این آرایش کردن به آنها اعتماد به نفس میدهد.

بزرگترین دلیل آرایش کردن پوشاندن نازیبایی های صورت و عیوب آن می باشد. کرم پودر یک محصول آرایشی است که این کار را برای خانم ها به نحو احسن انجام می دهد. اولین مرحله یک آرایش حرفه ای و تمیز استفاده از کرم پودر است. این محصول آرایشی می تواند تمام صورت شما را با رنگ به طور یک دستی پوشش دهی، لک های قهوه ای صورت تان را بپوشاند و صورتتان را برای یک آرایش حرفه ای آماده می کند. در این مقاله تصمیم داریم در مورد کرم پودری که خانم های پوست نرمال باید انتخاب نمایند صحبت کنیم. پس اگر پوستی نرمال با چربی استاندارد دارید در خواندن این مقاله با ما همراه باشید.

کرم پودر

ویژگی های پوست نرمال

پوست در طول روز چندین مرتبه چربی تولید می کند . این میزان در پوست های چرب زیاد و در پوست های خشک بسیار کم است. در مورد پوست های نرمال چربی تولید شده هم به میزان نرمال و استاندارد است که باعث می ش.د پوست نه خیلی خشک باشد نه خیلی چرب.

خانم هایی که پوست نرمال دارند در روزهای گرم تابستان کمی صورتشان چرب می شود که باید از لوازم آرایش و پاک کننده های آرایشی متناسب با پوست های چرب استفاده نمایند. 

در روزهای سرد و خشک زمستان و پاییز پوست صورتشان هم خشک می شود. در نتیجه نیاز به مرطوب کننده و آبرسان دارند. این افراد در روزهای خشک باید از لوازم آرایشی و پاک کننده های آرایشی متناسب با پوست های خشک استفاده کنند.

بنابراین، این افراد باید کرم پودری که خریداری می کنند را متناسب با فصل انتخاب نمایند. در  تابستان که پوست صورتشان چرب می شود از کرم پودر free oil استفاده کنند و در روزهای زمستان علاوه بر اینکه از کرم پودر حاوی چربی ارگانیک و طبیعی استفاده میکنند باید از کرم های آبرسان استفاده نمایند تا میزانی از خشکی پوست را برطرف نمایند.

این افراد باید بیشتر مراقب خشکی پوست و چربی آن باشند. اگر پوست خیلی خشک باشد زود چین و چروک دار می شود. و اگر مراقب چربی پوست نباشید پوستتان بیشتر جوش و آکنه می زند. در نتیجه کرم پودری را انتخاب نمایید تا بتوانید چربی پوستتان را کنترل کند. در نتیجه، در روزهای تابستان که پوستتان بیشتر چرب می شود باید با کمک لوازم آرایشی این چربی را کنترل کنید. بهترین نوع کرم پودر در بین انواع موجود در بازار نمونه هایی که پایه آب و بدون چربی هستند. این کرم پودرها سبک هستند و یک لایه نازک روی پوست ایجاد کنند و لک های صورت را با همان یک لایه بپوشانند. اما پوستتان می تواند نفس بکشد و دچار جوش و آکنه نخواهد شد.

متاسفانه برای انتخاب کرم پودر برندهایی فیک و تقلبی در بازار وجود دارند که تشخیص آن ها از نمونه های اصلی و استاندارد کمی دشوار است.

کرم پودر

 سعی کنید کرم پودر را به دلیل حساسیت هایی که روی پوست ایجاد و آسیب هایی که پوست می زند از فروشگاه های آرایشی معتبر خریداری کنید تا خیالتان از اصل و استاندارد بودن محصولی که خریداری میکنید راحت باشد.

روبی سان یک برند ایتالیایی ایرانی است که تمام کالاهای خود را از بابت اصل بودن ضمانت می کند. کرم پودری که شما از روبی سان خریداری می کنید دارای عصاره خیار است. زمانی که این محصول آرایشی روی پوستتان قرار میگیرد علاوه بر زیبایی می تواند موجب تقویت و رسیدگی به پوست شود و آن را جوان تر و زیباتر کند.










:: برچسب‌ها: کرم پودر , خرید کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: